Waarom Odoo?

Odoo is veel meer dan Enterprise Resource Planning (ERP).

Odoo afbeelding en tekstblok

Beheer verschillende bedrijven

Eén tool voor meerdere bedrijven, handig en tijdsbesparend. Eén tool waarin verschillende bedrijven elkaar vinden. Creëer verkooporders, deel klanten, leveranciers en producten, beheer facturen voor alle ondernemingen tegelijk. Door de facturatieflow tussen bedrijven te automatiseren spaart u zelfs nóg meer tijd uit.

Odoo's pluspunten

Compleet : Een complete omgeving voor alle bedrijfsprocessen
Eenvoudig : Eenvoudig in gebruik
Schaalbaar : Odoo groeit mee met uw business
Open Source : Geen dure licentiekosten en aan te passen aan uw behoeften
Modulair : Meer dan 1000 modules beschikbaar
100% Web : Werkt met iedere gangbare webbrowser
Betaalbaar: vanaf 99 euro per maand voor het complete platform
Onbeperkt aantal gebruikers: de community versie kent geen licentie per gebruiker

Neem contact op
Odoo afbeelding en tekstblok

Odoo is veel meer dan Enterprise Resource Planning (ERP).

Odoo is voortgekomen uit een basis ERP systeem, gericht op de maakindustrie. Door de tijd heen heeft Odoo zich ontwikkeld tot een compleet bedrijfsplatform voor het MKB waar naast ERP ook CRM, Project Management, Boekhouden, factureren, offertes, Service Management en zelfs HRM software beschikbaar is. Odoo heeft zich dan ook tot doel gesteld om de efficiency en de productiviteit van organisaties te optimailiseren, bedrijfskosten te beheren en een optimale ondersteuning te geven aan de customer journey. In Odoo komen alle bedrijfsprocessen samen.

Efficiënt werken?

Odoo brengt de geautomatiseerde afhandeling van logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen onder in één bedrijfsbreed informatie- en managementsysteem. Odoo is toepasbaar in nagenoeg alle typen organisaties, groot en klein en zowel producerend als dienstverlenend.

Odoo tekst en afbeelding blok
Odoo afbeelding en tekstblok

Waaruit bestaat Odoo?

De Odoo software is opgebouwd uit standaard softwaremodules waarmee een configuratie wordt samengesteld die volledig aansluit bij de specifieke automatiseringsbehoefte. Aanvullende functionaliteiten, zoals customer relationship management (CRM) maken deel uit van het Odoo platform of deze kun je als externe applicatie koppelen.

Voordelen Odoo?

De toepassing van Odoo maakt je organisatie effectiever, efficiënter, sneller en flexibeler. De beheersing van debedrijfsprocessen worden beter, doorlooptijden van orders verkorten, de klantgerichtheid neemt toe, de voorraadkosten worden lager en de servicegraad stijgt.

Odoo tekst en afbeelding blok


Kenmerken van Odoo

Gebruiksvriendelijk - Flexibel - Krachtig - Webbased

 

- CRM
- Boekhouden NL
- Inkoop- en verkoopmodules
- Projectmanagement inclusief tijdschrijven
- Perfecte Warehouse Management functionaliteit
- Human Resources management inclusief webbases CV's
- Manufacturing module
- Compleet marketingplatform (nieuwsbrieven) 
- Geintegreerde facturatie
- Volledig geintegreerde webshop
- Evementenmodule inclusief reservering en betalen
- Servicemanagement
- Meer dan 3000 modules

 

Meerdere bedrijven
Meerdere valuta en talen
Meer dan gebruikersvriendelijk Gebouwd op goede echnologie 
Groot netwerk van ontwikkelaars
Geschikt voor alle devices
Veel branche specifieke modules
Compleet met E-commerce 
E-mail en outlook integratie

 

100% webbased
Managed Open source
Compleet
Modulair
Flexibel
On-site en On-line
Optimale ROI
Branche oplossingen
Betrouwbaar

Odoo is Flexibel & Revolutionair

Makkelijk aanpasbaar:  ODOO apps kunnen eenvoudig worden aangepast aan uw unieke behoeften. 

Richt het in naar eigen inzicht en/of wensen:  Ons team en het netwerk van 570 partners helpen iedereen het beste uit ODOO te halen. 

 Revolutionaire software:  2000 ontwikkelaars maken het de snelst groeiende open source business software. 

Laat uw bedrijf groeien:  Uw bedrijf zal altijd ‘state of the art’ ingericht zijn met ODOO. Het kan makkelijk met u meegroeien naar uw behoefte. 

Enterprise Module

Verkoop
Inkoop
Service Management
Facturatie
Kassaverkoop

Financieel beheer

Boekhouding
Analytische Boekhouding
Budgettering
Betalingsbeheer
Beheer (on)roerende activa
Bankintergratie

CRM & SRM

Klant & relatie beheer
Mail intergratie
Portalsite
Direct Marketing
Agenda beheer

Logistiek

Magazijn beheer
Levering- en transportbeheer
Productiebeheer
Kwaliteitsbeheer
Prijslijstbeheer

HRM/Personeelsbeheer

Uurregistratie
Kennisbeheer
Onkostenbeheer
Verzuim en verlofbeheer

Projectmanagement

Operationeel projectbeheer
Financieel projectbeheer
Integratie urenregistratie